eppearance.pl

Blog tematyczny o pracy, marketingu i biznesie

Marketing

Filmy promocyjne dla firm, projektowanie ulotek – co kryją w sobie popularne formy reklamy

Filmy promocyjne dla firm, projektowanie ulotek – co kryją w sobie popularne formy reklamy

Dobrze zaprojektowana ulotka nie wyląduje w koszu na śmieci. Dobrze zrealizowany film reklamowy zostanie odtworzony w całości. Co robić, by zrobić je dobrze? Przyglądamy się najchętniej wybieranym formom reklamy.

Projektowanie ulotek. Co zrobić by na chleb zarobić?

Ulotki reklamowe od lat są jedną z najchętniej wybieranych form reklamy. Większość przedsiębiorców sięga po tę formę promocji jako pierwszą, bo są tanie i skuteczne. Idealnie sprawdzą się w przypadku biznesów lokalnych.

Co zrobić by ta forma reklamy przykuła uwagę i nie wylądowała w śmieciach? Projektowanie ulotek reklamowych należy robić z rozmysłem. Z jednej stronie powinny na nieć zostać przedstawione najważniejsze informacje (w tym dotyczące oferty i koniecznie informacje kontaktowe), ale nie należy umieszczać ich za dużo. Z drugiej ulotki mają też zachęcać i przykuwać uwagę. Choć wygląd ma znaczenie, to nie sama estetyka jest tu ważna. Klienta można zwabić chwytliwym sloganem albo rabatem (rabat zawsze „robi robotę”)

Ulotki reklamowe dla jakich branż?

W jakich branżach dobrze sprawdzają się ulotki reklamowe? Przede wszystkim powinny w nie zainwestować firmy, którym zależy na lokalnym rozdźwięku i te, które na start nie mają zbyt wysokiego budżetu reklamowego. Dla przykładu jest to idealne rozwiązanie dla nowo otwartego osiedlowego salonu kosmetycznego, pizzerii, a nawet stomatologa. Ulotki trafią bowiem po sąsiedzku do szerokiego grona odbiorców. W przypadku nowo otwartych lokali gastronomicznych warto zamieścić na ulotce także menu (i oczywiście pamiętać o rabacie). Wówczas jest szansa, że taka ulotka na długo zawiśnie na czyjejś lodówce.

Filmy promocyjne dla firm oddaj w ręce agencji reklamowej

Drugą coraz popularniejszą formą reklamy są spoty reklamowe. To już specjalistyczna forma promocji, którą najlepiej oddać w ręce specjalistów. Filmy promocyjne dla firm powinny być wykonane z uprzednim rozpoznaniem produktu, firmy i grupy odbiorów do której ma być skierowana. Agencja reklamowa doskonale wie, jak sobie z tym zadaniem poradzić zarówno od strony technicznej jak i merytorycznej. Dlatego w przypadku tej formy nie ma co oszczędzać, a realizację zadania oddać w ręce tych, którzy wiedzą, co robić. Do wyboru mamy filmy zarówno produktowe (przedstawiające konkretną rzeczy czy usługę z katalogu firmy), firmy wizerunkowe (przedstawiające firmę i jej działalność jako taką) oraz filmy instruktażowe (czyli pokazujące np. to w jaki sposób korzystać z danego produktu).

Filmy promocyjne dla firm

Warto jednak pamiętać, że przed przystąpieniem do działań reklamowych należy się przede wszystkim zastanowić do kogo ma być kierowana reklama, w jakim obszarze i jakiego efektu oczekujemy. Dzięki temu w odpowiedni sposób przygotujemy się do promocji swojego biznesu.

Udostępnij

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.