Niezaprzeczalnie czasy papierowych plakatów przemijają, ponieważ przestają one po prostu przyciągać wzrok. Reklama w postaci zdjęcia jest statyczna, a odbiorcy coraz częściej zwracają uwagę na to, co dynamiczne. Stąd też coraz większa popularność ekranów LED. Wyjaśniamy, dlaczego w erze nowych mediów, telebimy z ruchomym obrazem to klucz do sukcesu firmy.
Po co firmie ekran LED?
Nowe media są szybkie, a obrazy które się w nich pojawiają dynamiczne. TikTok szturmem podbił serca i umysły milionów ludzi, a opiera się przecież na krótkich filmach. Instagram nie pozostał w tyle, ustawiając algorytmy tak, by premiowały twórców nagrywających Reelsy, czyli krótkie wideo. To dosadnie pokazuje, gdzie kierowana jest obecnie uwaga odbiorców. Ekrany LED są więc doskonałym sposobem na to, by o tę uwagę zawalczyć. Marketing oparty na przesyłaniu informacji w sposób nowatorski, niebanalny i zaskakujący jest kluczem do sukcesu i cechą wyróżniającą nowoczesny biznes. Krótkie wideo, film czy seria zdjęć wyświetlana na telebimie reklamowym pozwala firmie wejść w interakcję z odbiorcą i zatrzymać go na chwilę. A zainteresowanie odbiorcy to tylko krok od tego, by stał się on klientem marki.
Czym powinien cechować się reklamowy wyświetlacz LED?
Ekrany LED, jak żadna inna technologia do tej pory, sprawdzają się zarówno w nocy, jak i w dzień. Mają wyjątkowo wysoki parametr jasności, dzięki czemu można z powodzeniem korzystać z nich nawet przy dużym nasłonecznieniu. W zależności od potrzeb, dobiera się takie parametry jak rozdzielczość, jasność, kontrast czy odświeżanie. Decydując się na konkretny model wyświetlacza LED, warto postawić na produkty tworzone przez pionierów branży, np. firmę Samsung.
Ekrany LED można umieszczać wewnątrz budynków, jak i na zewnątrz. Ciekawym rozwiązaniem są także przyczepy, do których przyczepia się ekrany. Dzięki tej mobilności, można zmieniać miejsce wyświetlania komunikatu, a także wykorzystać tę formę w miejscach, gdzie nie ma możliwości montażu ekranów.
Skuteczny wyświetlacz reklamowy powinien:
- być umieszczony w odpowiednim miejscu – dobrą lokalizację cechuje ruch panujący w okolicy, a także to, czy reklamę zauważą zarówno piesi, jak i kierowcy,
- wyróżniać się nasyconymi kolorami, co siłą rzeczy będzie przyciągało wzrok przechodniów,
- cechować się idealnym oświetleniem, dzięki któremu reklama będzie widoczna w dzień i w nocy.
Głównym aspektem, gwarantującym sukces (lub nie), jest jednak przekaz reklamy czy kampanii. Nawet najlepszej jakości ekran nie sprawi bowiem, że nudna kampania przyciągnie wzrok.
Dla nowoczesnej marki wyświetlacz reklamowy to innowacyjna wizytówka. Świadczy o tym, że firma podąża za odbiorcą i rozumie trendy panujące na rynku. Choć inwestycja w ekrany LED jest spora, dzięki niej zyskuje się dużo więcej – uwagę potencjalnego klienta. A to właśnie ona często przekłada się na zakup produktu czy usługi.
Artykuł powstał we współpracy z Samsung.